Grafika: Adobe Photoshop/Gotowe oryginalne tekstury z gry, innych gier, własne skanowane rysunki i zdjęcia, wykorzystanie edytorów gry
Dźwięk: Gotowe oryginalne dźwięki z gry/wykorzystanie licznych sampli utworzonych z gotowych plików zewnętrznych na potrzeby gry/zgrywane dźwięki z magnetofonu i obrabiane na komputerze w Magix Music Maker i Fruity Loop
W szkole podstawowej i początkiem liceum zafascynowałem się możliwością przerobienia bardzo głośnej i nowoczesnej wówczas gry Duke Nukem 3d. Przez kilka lat projektowałem rozmaite poziomy których łącznie powstało ok 20. (Prawie każdy był kilkakrotnie większy niż w oryginale). Grę spolszczyłem i wprowadziłem masę własnych tekstur oraz udźwiękowienie. Większość sprite’ów to ręcznie malowane obrazki, skanowane do komputera, poddawane obróbce graficznej a następnie wprowadzane do gry za pomocą dostępnego edytora. Dużo na podobnej zasadzie wykonanych zostało z osobistych zdjęć, jak również wykorzystywałem grafiki z innych gier.
Gra posiada charakterystyczne dla miasta Bielsko-Biała miejsca jak ówczesna dyskoteka Techo Planet, urząd miejski, osiedlowy klub z osiedla Polskich Skrzydeł, oraz sporo nazewnictwa powiązanego z miastem Bielsko-Biała jak np. nazwa Hotelu „Trzy Diamenty” (Faktyczna nazwa ulicy), grafitti na ścianach będące zeskanowanymi zdjęciami faktycznie istniejących w Bielsku-Białej wówczas grafitti mojego autorstwa i wiele innych…
Grę można pobrać w tym miejscu: Duke Nukem 3D Atomic Edition Plus (Jest kompatybilna pod obecne systemy windows).
1997 – 2002 r.