Grafika: Adobe Photoshop/Gotowe oryginalne tekstury z gry, innych gier, własne skanowane rysunki i zdjęcia, wykorzystanie edytorów gry

Dźwięk: Gotowe oryginalne dźwięki z gry/wykorzystanie licznych sampli utworzonych z gotowych plików zewnętrznych na potrzeby gry/zgrywane dźwięki z magnetofonu i obrabiane na komputerze w Magix Music Maker i Fruity Loop

W szkole podstawowej i początkiem liceum zafascynowałem się możliwością przerobienia bardzo głośnej i nowoczesnej wówczas gry Duke Nukem 3d. Przez kilka lat projektowałem rozmaite poziomy których łącznie powstało ok 20. (Prawie każdy był kilkakrotnie większy niż w oryginale). Grę spolszczyłem i wprowadziłem masę własnych tekstur oraz udźwiękowienie. Większość sprite’ów to ręcznie malowane obrazki, skanowane do komputera, poddawane obróbce graficznej a następnie wprowadzane do gry za pomocą dostępnego edytora. Dużo na podobnej zasadzie wykonanych zostało z osobistych zdjęć, jak również wykorzystywałem grafiki z innych gier.

Gra posiada charakterystyczne dla miasta Bielsko-Biała miejsca jak ówczesna dyskoteka Techo Planet, urząd miejski, osiedlowy klub z osiedla Polskich Skrzydeł, oraz sporo nazewnictwa powiązanego z miastem Bielsko-Biała jak np. nazwa Hotelu „Trzy Diamenty” (Faktyczna nazwa ulicy), grafitti na ścianach będące zeskanowanymi zdjęciami faktycznie istniejących w Bielsku-Białej wówczas grafitti mojego autorstwa i wiele innych…

W chwili obecnej dysponuję kilkoma screenami. Grę mam zachowaną i postaram się udostępnić online jak tylko uda mi się uruchomić całość na obecnych systemach operacyjnych. (Gra była pod Dos’em i jest np. z Windowsem nie kompatybilna).

1997 – 2002 r.

Może zaciekawić Cię również...
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit